maandag 29 april 2013

Iedereen koning(in)!!


Een kroon op ons werk…


Onze koningskinderen vanmorgen op de voorpagina van de krant! Wat zijn we er trots op. De fotoshoot van afgelopen dinsdag heeft veel indruk gemaakt zowel op de kinderen en hun begeleiders als op ons. Carel wilde in zijn witte shirt slapen en ook de volgende dag weer aan naar school, zijn manier om te zeggen: “Ik vond het geweldig!” Hij was supertrots dat dit hele gebeuren bij zijn papa en mama plaatsvond. En wat een hartverwarmende reacties hebben we van iedereen gehad! Volgens mij loop ik naast mijn schoenen van trots…. En er zijn nog zo veel meer foto’s gemaakt waar we nog iets mee gaan doen ;-) Grote pluim voor mijn mannetje Eric, die weet persoonlijkheid en uitstraling vast te leggen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten